понедељак, 4. децембар 2017.

Simo Krunić besneo na sudiju Santrača! (VIDEO)

 mozzartsport

„Nemoj da me diraš, nemoj da me udaraš“, govorio trener Radnika posle duela sa Lučancima




Sjajan duel, bar za publiku, odigrali su Radnik iz Surudlice i Mladost iz Lučana! Na kraju gosti su pobedili sa 4:3, a negativan rezultat ražestio je trenera superligaša sa juga Srbije Simu Krunića.
On je bio ljut na glavnog arbitra susreta Dejana Santrača. Odmah po završetku meča Krunić je učeteo u teren i pokušao da objasni neke stvari glavnom arbitru. Nekadašnji strateg Jagodine eksplodirao je kada ga je Santrač potapšao po grudima.
„Nemoj da me diraš, nemoj da me diraš, nemoj da me udaraš“, besneo je Simo Krunić.
Trener Radnika sudiju nije zaboravio ni tokom koneferncije.
„Utakmicu ne bih komentarisao. Neka je komentariše Santrač“, jasan je bio Krunić.

Incident možete da pogledate na 13:55 snimka.

 


Нема коментара:

Постави коментар