петак, 22. децембар 2017.

Vesti iz OFK VRŠAC JUNAJTEDA

Dejan Lukić (22) prvo je pojačanje našeg vršačkog kluba. Reč je o defanzivcu koji je nastupao u mlađim kategorijama Čukaričkog i BSK Borče za čiji je seniorski tim nastupao na prvoligaškoj sceni , poslednjih šest meseci proveo je u srpskoligašu Sopotu.
- Svoj dolazak u Vršac United vidim kao korak unapred iako nikada nisam igrao zonski rang takmičenja. Sa trenerom Mijailovićem sam sarađivao u Borči i radujem se novoj saradnji. Direktor Miroslav Beljin mi je predocio ambicije kluba i posle toga nije mi trebalo ni minut da pristanem. - raportira Dejan Lukić




Pristupnicu klubu potpisao je i Balan Sava (23), dugogodišnji igrač Poleta iz Izbišta. Reč je o krilnom napadaču koji se dobro snalazi na obe strane terena.
- Srećan sam sto dolazim u veoma organizovan klub, celu svoju fudbalsku karijeru proveo sam u Izbistu koji je uglavnom igrao zonski rang takmicenja. Nadam se da ću u Vršcu naći svoje mesto pod suncem i dugo se ovde zadržati. - izjavio je Balan Sava

 Inace ovih dana očekuje se još pojačanja u svim linijama tima.
 
 U klubu se aktivnosti odvijaju svakodnevno, zakazane su gotovo sve utakmice u narednom pripremnom periodu. Ukupno će ih se odigrati šest kao i utakmica finala kupa Južnog Banata. 
Protivnici će biti Partizan(Uljma), BAK(Bela Crkva), Mladost(Omoljica), Borac(Sakule), IMT(Beograd) i u finalu kupa Železničar(Pančevo).

Početak priprema zakazan je za 29. januar 2018.

Нема коментара:

Постави коментар