недеља, 11. јун 2017.

ZAHVALNICA

     Slobodno mogu reći da sam bio malo skeptik prilikom praćenja mojih objava na blogu.Nisam verovao da ću privući toliko ljudi da mi prate blog. Ali toliko ljudi, koji posećuju FUDBALSKI VRŠAC, mogu samo da mi podignu kredibilitet time što se bavim. Događaje koje pratim i koje objavljujem sigurno da im pružaju potrebnu informaciju. Iako blog postoji vrlo kratko vreme, smatram da je našao svoje stalne čitaoce.Svi ste Vi toliko divni i hvala vam na podršci. Volim Vas sve!
   
      Ponosan sam, danas, na sebe veoma. Sve ovo je, za mene, jedno veliko iskustvo. Ljubav prema glavnoj sporednoj stvari na svetu, fudbalu, tera me da još jače, bolje i žešće nastavim u konstruisanju ovog mog bloga. Mog kutka u kome sam našao sreću. A ja fudbal volim više od svega.

     Od 5. februara do danas objavio sam 640 ČLANAKA. I slika, i izveštaja sa utakmica, i tabela, i delegiranja i korisnih informacija. Sve što bi trebalo biti od koristi bilo kakvom korisniku, koji na bilo koji način konzumira FUDBAL. Velika većina posetilaca mog bloga su iz Srbije, verovatno iz Južnog Banata, to jest Vršca sa okolinom. Od inostranstva najviše posetilaca imam iz Sjedinjenih Država, Austrije, Nemačke... Čak sam čitan u Ujedinjenom Kraljevstvu, Australiji, Indiji, Rusiji, a o okolnim zemljama da i ne govorim.

      Hvala vam svima.

      Uspeo sam da ispunim dosta toga sa liste prioriteta koje zahteva pisanje bloga sa ovom tematikom. Jako sam srećan zbog toga. Čitaoci su podržavali i čitali mnogo različitih članaka. Imam još toga i da pišem i imam puno tematike koju trebam da obradim. Najčitaniji do danas je članak pod nazivom SVETSKO A VRŠAČKO 3. deo. Priča o našem vrščaninu, konkretnije vlajkovčaninu Bojanu Šaranovu. Na drugom mestu je istorija još jednog fudbalera sa ovog prostora Stevice Ristića. Itd., Itd...:)

Uz sve to ide i dosta grešaka, što slovnih, što gramatičkih, što pogrešnih inormacija. Smatram da ću uz svakvu Vašu pomoć to ispraviti. Svaka Vaša pomoć je meni dobrodošla. Pogotovo mi je potrebna pomoć iz nama susedskih opština. Bela Crkva, Banatski Karlovac, Alibunar, Plandište. Svi koji su dobronamerni i koji žele da pišu o fudbalu iz svojih opština mogu me kontaktirati i dogovorićemo se vrlo brzo. 


Hvala Vam za 20000 poseta. 
Hvala Vam za sve.
Ali nastavljamo dalje i verovatno biće još bolje. I neću dozvoliti nikome i ničemu da me uveri u suprotno.
Razloga je mnogo a najveći od svih je taj što smo mi CRLJIĆI jedna 
VELIKA FUDBALSKA PORODICA.
Moja malenkost sa loptom u ruci
Crljić Teodor (stoji - golman)
Crljić Luka (prvi s leva) sa bratom na stadionu RAJKO MITIĆ
Moj POKOJNI OTAC Crljić Ljubomir (stoji peti s leva) - RADNIČKE SPORTSKE IGRE
 

Нема коментара:

Постави коментар