субота, 22. јул 2017.

NAJNOVIJA VEST IZ FK VRŠCA


Danas krecu pripreme FK Vrsca!!!
Tacno je da smo istupili iz treceg ranga takmicenja,naravno ne nasom krivicom! Molili smo Opstinu i sve nadlezne da je stanje u FK Vrscu alarmantno,niko nije zeleo da nas poslusa. Prvu polu sezonu FK Vrsac je dobio od grada milion i trideset hiljada dinara,sto svi znaju da je veoma malo za taj rang takmicenja,u principu toliko nas je kostalo mesec dana ,a svi znaju da polu sezona traje pet meseci.
Budzet za drugu sezonu ukupno cetiri miliona i osamsto,vraceni su dugovi od Marka Kelecevica koji je tuzio klub 2015-te i dobio na sudu skoro 2 miliona dinara,pa smo imali i kamate na sve to,pa sudske takse ,zalbe i molbe i nakraju vrhunac svega gospodin Medakovic koji je zastupao klub i izgubio neverovatan slucaj ,blokirao je racun na 130,000 dinara, sto znaci da smo u prvoj polu sezoni imali oko 2,5 miliona dinara na raspolaganju. Da ne bi bilo zabune jedna utakmica kod kuce je kostala od 43 do 47 hiljada dinara,placeni su stanovi ,ruckovi i vecere plate igraca pa i trenera! Dragi moji nije sramota igrati A ligu,sramota je sto grad nije imao razumevanja koliko sam mogao dao sam od sebe. To koliko sam dao znaju ljudi koji su bili uz klub,sa ponosom mogu reci da vrsac nikad bolji nije bio, uvek ce biti pakosnih ljudi koj ce reci kako bi oni bolje uradili,imali su priliku 105 godina da pokazu sta znaju al i kad su probali ispali su iz lige! Ko me poznaje zna da nikom nije teze nego meni....neko nije hteo da vrsac bude bolji od svih pa i da probamo malo vise ,da udjemo u tu prvu ligu!!! - reci su Predsednika FK Vrsac Velickovic Radovana.

- FK VRSAC je odradio prvi trening...odziv igraca( uglavnom omladinaca) otprilike kao sto sam ocekivao...Vecina se izjasnila da ne zele da igraju za prvi tim iako imaju po 18 godina??? ( i to je bilo kako su me neki izvori obavestili)...
Čudne se stvari desavaju, a sta ce na kraju biti videcemo...Izgleda da cu ovog puta biti samo "trener u pokusaju"... 
Neki moji izvori kazu da ce se sve znati za 5-6 dana...
Nadam se da ce sve biti dobro po FK VRSAC...a ja cu se srećan povuci i uzivati sa porodicom.. - kazao nam je Dragan Nedeljkovic Kec.

Нема коментара:

Постави коментар